Tällä viikolla on sattunu ja tapahtunu poikkeuksellisen paljon.

  • ·         Sain Human Resource Managementin kokeesta 9,2 :)
  • ·         En päässy Hiltoniin työssäoppimaan
  • Mutta pääsin Golden Tulippiin mikä vaikuttaa mukavalta paikalta. Tutustumiskierroksella sain kuvan että työssäoppiminen tulee olemaan rentoa ja siellä voi oikeesti saada hyvät suositukset, toisinkuin Hiltonissa, missä hallitsee kova hierarkia.
  • ·         Värjäsin tällä viikolla ruskeet hiukset blondiksi, ihan jännää vaihtelua.
  • ·         Sain huoneeseeni pikkupöydän ja telkkarin asuntolasta tutulta kaverilta.

Mutta tämä viikko on myös melkosta sattumien sarjaa.

·         Join pepsiä samalla kun kattelin uudesta telkkaristani MTV:tä ja laitoin pepsilasini lattialle. Tuli mainostauko ja menin jääkaapille kattomaan jotain millä lihavoitua ja potkaisin sitten lasin mun tohveleiden päälle. Pesin tohvelit lavuaarissa ja laitoin ne kuivimaan ikkunan ulkopuolelle jollekkin ikkunalaudan/räystään tyyliselle. Yhtäkkiä tuuli tosi kovaa ja mun toinen tohveli putos alas alakerran naapurin ikkunanvarjon päälle. Täällä siis jokaisella on huoneessaan ikkunavarjo, jonka voi vetää alas halutessaan. Noh, naapuri ei ollut kotona joten löysin sisältä lankun jolla pudotin tohvelin maahan asti. Juoksin alas olkkarin läpi ja sitten kun oli taas molemmat tohvelit mun huoneessa märkänä, laitoin ne roikkumaan henkariin  ja henkarin kattoon.

·         Seuraavana päivänä oli kamala stressi ties mistä ja ihan paniikki iski, oli melkonen kokemus.

·         Eilen olin menossa kouluun pyörällä ja aamulla oli satanu vettä. Just kun olin kääntymässä koulun porteista, ajoin märkien lehtien päältä ja takarengas sutaisi koko pyörän kumoon. Onneksi olin Henri R:n ja L:n kanssa menossa kouluun. Pojat sitten autto mut ylös ja menin kotiin. Nyt on turvonnut musta polvi ja reisi.

·         Tänään kun olin tulossa Nean ja Sallan kanssa keskustasta pyörillä yks pyörän pinnoista oli lähteny irti. Pinna oli vääntyny niin pahasti, että ei ollu enää mahdollista liikkua pyörällä. Menin lähimpään baariin kysymään löytyykö mitään millä voi leikata metallia mutta ei. Vartin siinä sitten kirosin maailman menoa ja tytöt ootteli mua, kunnes joku kiva mies tuli katkomaan vääntyneen pinnan pois.